Jag är ajajajflickan!!!!!



Den här dagen började helt normalt....



...jag drömde om farfars och maggies djur.....



...och om farfars skägg....



..tills jag vaknade....



...jag låg där i sängen och tänkte lite på farmor medan jag väntade på att solen skulle gå upp...



...innan jag väckte mamma och gick in i duschen...



..vi skulle nämligen gå till doktorn och det brukar ju vara så trevligt....



Det var det till att börja med även denna gång....



...jag fick reda på min vikt (5kg) samt min längd (56cm), då plötsligt!!.................



Jag hade inte lagt märke till dessa fasansfulla verktyg....










AJAJAJ!!!!!!



Det var så hemskt att jag spelade in en video där jag berättar om mina upplevelser för att varna andra intet ont anande barn som besöker doktorn:




Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Underbart!!! Well spoken :))

Hade fel med 100 g ;)

2010-12-27 @ 20:46:17
Postat av: Anonym

Halledudande då så söt man är!

2010-12-27 @ 21:07:49
Postat av: Syster

Vad stor du är! Snart kan man inte kaste dig lite lätt över axeln längre.Najnajnaj, vad ooont! Stackars finaste Mims :(

2010-12-27 @ 22:22:01
Postat av: Syster

Vad stor du är! Snart kan man inte kaste dig lite lätt över axeln längre.Najnajnaj, vad ooont! Stackars finaste Mims :(

2010-12-27 @ 22:22:28
Postat av: mormor

Ja du Mimou det var ju trevligt att drömma om farmor o farfar, men dom där sprutorna var ju inte så kul men som tur är så är dom bra för dej ifall du skulle bli sjuk i framtiden. Att få höra din goa röst det var alldeles fantastiskt. Saknar dej. kramar i massor mormor

2010-12-27 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0