Mimou firar jul



Idag provade jag lite julklappar jag fick av tomten i förrgår......



...och umgicks med min brorsa....



...och lite folk som kom på besök.



Man är ju inte riktigt i stöt....



...efter all julmaten...



....



I förrgår kom mina kusiner hem till mig för att kolla på tv....



...Smilla fastnade i hundkorgen....



....sen kom det en skäggig gubbe i mammas morgonrock och delade ut julklappar..



....Love fick lego och farbror mattias fick ett par byxor...



...det åts en väldig massa mat...





...och öppnades en väldig massa julklappar....


Kommentarer
Postat av: mormor

Fantastiskt Mimou vilken rolig jul du har haft och tänk att du blivit så stor att du kan sitta ihoppgungan,där kommer du att ha mycket kul.Du är så söt min älskling. puss o kram mormor o morfar

2010-12-26 @ 21:26:12
Postat av: Ann-Louise

Mysigt <3

Så söt,särskilt bilden med filten. Såååå snuttig :)

2010-12-26 @ 23:35:18
Postat av: Leila Danielsson

Vilken rolig bild, Jasmina blundar hårt hårt...

Jasmina undrar om vi kan låna Mimou?

Kramar Leila!

2010-12-27 @ 19:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0