Är det en fågel, är det ett flygplan.............?




Det lackar ju som ni säkert känner till mot jul.....



...så för att mamma ska hinna med allt julstök hjälper jag henne....



....att baka....



....och underhålla gäster som kommer på besök.



Annars är jag just nu mest upptagen med min egen utveckling.



Jag lär mig att göra armhävningar.....



....och övar på att stå.....



....flyga.....



...och sitta.



Vadå? Kan bebisar inte flyga?



Nä, jag kan ju inte sitta eller stå heller. Det är ju därför jag övar.....



...och jag börjar få till det där sittandet.



Jag övar också på att hänga upp och ner i knävecken....



....och pussa mamma när hon har ätit vitlök.



Det är mycket man måste lära sig innan man blir stor.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nyfikna lilla Mimou! Så mycket du har att se fram emot. Min fina lillsyrra. Saknar dig varje dag! (Pss, det där med att flyga låter som en farlig konst...)

2010-12-20 @ 21:06:53
Postat av: Anonym

Flyga är inte farligt om man har stålmannendräkten på, så glöm inte den nästa gång du övningsflyger! /Åsa

2010-12-20 @ 23:25:21
Postat av: mormor

lilla gullunge! Så mycket bestyr du har nu före jul, Pepparkakan som du kavlade blir blir supergod. Men ta det lungt med flygandet. kram mormor

2010-12-21 @ 19:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0